گزارش وزیر آموزش و پرورش به نمایندگان درباره طرح رتبه‌بندی معلمان-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

گزارش وزیر آموزش و پرورش به نمایندگان درباره طرح رتبه‌بندی معلمان

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس از حضور وزیر آموزش و پرورش در این کمیسیون برای ارائه گزارش عملکرد درباره موضوع رتبه بندی معلمان به اعضای کمیسیون خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 14
کد خبر: ۲۷۹۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح دستورکار هفته آتی کمیسیون آموزش گفت: قرار است تا در جلسات هفته آقای منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای ارائه گزارش از عملکرد وظایف دانشگاه پیام نور مندرج در مفاد قانون برنامه ششم توسعه به اعضای کمیسیون ارائه دهد.

 

وی افزود: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش به منظور ارائه گزارش عملکرد  این وزارتخانه درباره موضوع رتبه‌بندی معلمان مندرج در مفاد قانون برنامه ششم توسعه کل کشور روز(دوشنبه 27 آبان) در کمیسوین حضور یابد.

 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: قرائت گزارش کمیته‌های ماده 234 درباره اداره اموال بنیاد آرشام توسط وزارت آموزش و پرورش و همچنین  نحوه اداره مراکز رفاهی درمانی و هزینه کرد درآمدهای آن در ادارات کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز دیگر دستور کار کمیسیون در هفته آینده است.

 

حجت‌الاسلام سلیمی تصریح کرد: بررسی سوالات حسن کامران، حسین مقصودی، حسین نیاز آذری، سید کاظم دلخوش اباتری و همچنین محمد علی پورمختار از وزیر آموزش و پرورش نیز در دستورکار نمایندگان قرار دارد.

 

نماینده محلات در مجلس گفت:همچنین قرار است تا وزیر علوم برای پاسخگویی به سوالات سید جواد حسینی‌کیا،  بیت‌الله عبدالهی، رضا شیران خراسانی، حسن کامران، علی کاظمی باباحیدری  و همچنین زهرا ساعی در کمیسیون آموزش حضور یابد.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهنگی بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
0
0
باسلام اینجانب فرهنگی بازنشسته ویکی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس هستم از وزیر آموزش وپرورش سوال می کنم رزمندگان فرهنگی بازنشسته چه گناهی مرتکب شده اند که از امتیاز مدرک معادل محروم شده اند مگر در زمان دفاع مقدس همینها نبودند که با جان ودل از این مرز وبوم دفاع می کردند حال که بازنشسته سده اند دیگر بدرد نمی خورند یا باطل شده اند چرا ازحقی که مال این عزیزان هست آنهارا محروم می کنید انتظار رسیدگی دارم
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار